Sunday, March 20, 2011

..MASA..

Aku semakin kesuntukan masa sekarang nih.. Final exam yang hanya tinggal 30 hari sangat2 mencabar aku untuk terus berjuang demi masa hadapan. Aku sangat takut untuk gagal lagi... Buat kawan2 semua,, fight for your future.. Kita mesti boleh...!! :-)

And for those yang masih tak puas hati dgn aku,, aku mintak maaf sgt2... aku memang tak boleh ikut rentak kau! Aku adalah aku dan kau adalah kau!! Aku dengan dunia aku dan kau dengan dunia kau! Mungkin bunyinya agak kasar,, tapi itulah hakikatnya.... Buat masa ni,,, aku memang kena pentingkan diri sendiri! Peduli ape aku dengan ape yang kau nk ckp,,,!! Kau sangat penipu kalau kau cakap kau tak pernah pentingkan diri! ahhhh!! aku tak tau ape yang aku merepek nih...! Tapi inilah yang aku rase skrg!! Tension sebaik sahaja aku melihat kau!!!! Semuanya yang negatif akan keluar! Aku cuma berharap agar aku boleh bersabar dalam jangka masa yang tinggal sebulan lebih kurang ni... !

Trimas aku ucapkan buat sesiapa yg sentiasa di belakang aku untuk meniupkan kata2 semangat!! Terutamanya my mom!! I love you so much!! My family,,, which is adik n abang... Jasa kalian sangat aku hargai... Juga buat teman2 yang menyokong aku dan yg '' sgt2 menyokong!!'' trimas!!! Aku sangat2 menghargainya.... :-)

No comments:

Post a Comment